سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، پیشوا و پرهیزگاران، سروراند و همنشینی آنها، مایه فزونی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :20
کل بازدید :22471
تعداد کل یاداشته ها : 11
103/1/9
9:10 ع

انتظار

 

ساقی قدحی لب تر بکنم از کام دلی ریحانه شوم ــــــــــــــ یک جرعه اگر مستم بکند پیمانه آن میخانه شود

 

بلبل چو شود شیدای گلی از بوی گلش مستانه شود ــــــــــــــ دلـداده اگر دلخوش نکند کاشانه او ویرانه شود

 

جانامشکن این جام دلم درمان نشود زخم دل من ـــــــــــــــ بیمار دل ار بی تابی کند آن خانه دل غمخانه شود

 

شب را بسحرچشمم به دراست تا شمع وجودت رانگرم ــــــــ نازم برهت تاجان دلم بر گرد رخت پروانه شود

 

این رسم وفا داری نبود آئینه دلداری نبود ـــــــــــــــ این دل به کدامین جرم خودش آخر به در بیگانه شود

 

شرح دل من بر سنگ صبورآید تو اگر یادم نکنی ــــــــــــ ترسم که دلم از دست جفا بر سر بزند دیوانه شود

 

بازم به رهت دارد نگهم تا کام صبوری را بکشم ــــــــــــــ شاید قدمت بر حال دلم هر آن به ره کاشانه شود  

 

 

صبور


90/11/24::: 1:0 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ زلزله ــــــــــــــــــــــ آه ای نفیر زلزله کوس خطر زدی ... آواز بر سرودی آوار بر زدی یک سیلی این تنم نتواند تحملی ... تقصیر من چه بود که خروار سر زدی این کوی و برزنم که تو ویران نموده ای ... آخر بگو چطور به شبی بی خبر زدی همسایگان من همه در زیر طاقها .... فرجامشان همان که تو زیر و زبر زدی در کوچه های شهر که من قد کشیده ام ... ویرانه ها کشیدی و نقش دگر زدی هر جا روی کلان خرابی
+ امشب آرامترین شب زهراست و به سنگینی تمام عالم بر دوش علی / چه سبک بال گشته فاطمه و چه خمیده قد علی و چه سریست بین این قیاس
+ آفرینش ، غبار قدم توست حسین // آسمان سایه نشین علم توست حسین// اشک روز و شب ما وقف تو ای کشته عشق// گریه گر هست سزاراو غم توست حسین// سفر عشق بنازم که در این راه خطیر// طفل شش ماهه تو هم سفر تو حسین// بمناسبت روز (علی اصغرع)
+ آفرینش ، غبار قدم توست حسین آسمان سایه نشین علم توست حسین اشک روز و شب ما وقف تو ای کشته عشق گریه گر هست سزاراو غم توست حسین سفر عشق بنازم که در این راه خطیر طفل شش ماهه تو هم سفر تو حسین بمناسبت روز (علی اصغرع)
+ از کلیه دوستان عزیزم تقاضادارد جهت عضویت درگروه اینجانب تحت عنوان فرصتهای شغلی مشارکت نمایند
+ + جناب آقای فیاضی ضمن سلام واضحارخوشحالی ازآشنایی ومشتاق دیدار روی گل شماتقاضای نایب الزیاره بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س)راازشما دارم . التماس دعا کرباسی ازتبریز